5 oktober 05:25

Hejsan!
Jag har varit i jönköping sen i torsdags och kom hem till min kära bögMicke idag :) Han är nykär .. Härligt o se! Jag har haft det otroligt trevligt i jönköping tillsammans med Simon :D
Mest hängt liksom, lagade skitgod mat :D Lite bilder kommer från middagen i fredags :)

Ida har jag åkt tåg i 7 timmar, tjockat med micke (fast mest jag själv) med chips dip och cola och kollat på
I am legend

helt galet bra film, skitläskig dock men ändå vacker.

Och en ny härlig, underbar, rolig, fin människa är involverad i mitt liv nu Johan ! :D Jag har gett han en bild över varför han har smilegropar och så :D Och jag har fått honom att ta bort handen när han ler och skrattar! :D JAG GILLARE O HONOM!! :D Världens sötaste. Bilder kommer också på vad Johan har gjort till mig:P

Borde ju ligga och sova, men det är svårt när man bara vill prata med Honom med stort H! :D





Johan har skrivit " Sandra är söt", men jag säger:
- Johan är sötare!



Johan har skrivit mitt namn med hjärtan runt!
HUR SÖTT ÄR INTE DET?! :D










Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback