8 december 23:14

Guten Tag!

Nu har jag och Micke kollat på Madea goes to jail. Den är helt otroligt bra! :D Klockren!!

Sen har jag tänkt på en sak, det flesta killar gnäller mer än vad tjejer gör. Killar gnäller lite hela tiden medans vi tjejer väl gnäller så gnäller o klagar vi mycket. Men förstå egentligen hur lätt liv killar har. Mens tex! Vem fan hatar inte mens?! Hur äcklig känner man sig inte när man har mens? Man har ont, blöder, måste passa ifall det är mycket mens att det hamnar rätt liksom så man inte blöder igenom, vi måste också hålla koll så att mensen kommer när den ska annars går vi runt och är oroliga, vi måste veta att det är "rätt" mens som kommer så att det inte är något liknande som inte är de det ska vara, vi kan också "haka på" någon annans mens....

DEN NI! Det var bara en av det kvinnokönets jobbiga saker. Det är förjävligt!
(ja, jag hatar mens!!!!!)


Sen har jag börjat läsa första twilight boken nu :) Ser framemot att komma längre in i boken ! :D


Nu ska jag sova för jag ska upp snart nämligen. Ska till det trista jobbet och eftersom jag sover hemma idag så är det en bit att gå, måste gå härifrån senast kvart i sju. Så nu blir det verkligen till att lägga sig!

Men ha det så bra så kommer jag väl antagligen skriva på jobbet!!



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback