6 oktober 12:45

Hejsan!

Nu har jag nyss varit och käkat lunch med Mamma och Micke. Intervjun på manpower gick bra, FÖRUTOM att det var ett helt annat jobb än vad jag trodde att det var :P haha BRA KOLL MAN HAR!!

Det var ett telefonförsäljar jobb.. Vet inte direkt hur sugen jag är på att gå tillbaka bakom telefonen. Men sen när jag stod på hemköp och väntade på micke träffade jag min morbrors fru, och dom behövde en assistent i skolan hon jobbar i, så hon tog mitt nummer och skulle höra sig för. För jag kan ju börja imorn liksom. SÅ NU HOPPAS VI PÅ DET!!

Men hon på manpower sa iallafall att mina svar på hennes frågor var bra, och testet jag gjorde där var 6 poäng över medel :D så hon var nöjd iaf, men vi får se :D

Ikväll blir det att glida hem till mamma och hjälpa syster Julia och hennes vän Fanny med engelska läxan. Eftersom jag är så jävla grym på att hjälpa dom så dom får alla rätt på provet sen :D
Deras lärare har tillomed sagt till Julia att hon skulle hälsa till mig att jag var duktig och att hon hade sett en sån stor förbättring på julias skrivningar och uttal! :D

JAG ÄR BÄST!




Bästa syster Julia! :D







Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback