8 december 14:04

Tjing!

Jag har gjort iordning mig blogg nu som ni kanske ser! :D Faktiskt ganska nöjd!

Idag ska jag få låna dom två första Twilight böckerna av Gälli! All my love to her!

Fia har åkt in till sjukan nu för att hon är sjuk.. Inte alls roligt. Och jag vill endast härifrån, börjar snart gråta lite... Nej inte riktigt men nästan, hon som är min "chef" här är helt knas. Ibland är hon skit lätt att snacka med men ibland så är hon bara konstig.. Men men.. 3 ½ dag kvar här.. MAX.

I miss to just have someone.

Fast egentligen så vill jag nog inte ha någon för att jag äntligen har lyckats tagit mig in på en ny bana utan att bekräftelsen är inräknad. Alla behöver väl bekräftelse, men det är inte det behovet av den längre. Och det är så jävla skönt, samtidigt skulle det väl mysigt och ändå ha någon.. Äsch  svårt att förklara! :P

Tänkte lägga upp lite frächa bilder senare..  Nu ska jag återgå till mitt arbete som man knappt gör nått på...
Bra eller dåligt?





Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback