7 december 14:33

Hallojsing!

Nu tänkte jag köra en uppdatering igen :) Det kommer med jämna mellanrum siddu ;)

Nu sitter jag på ett uppdrag från Manpower. Sitter upp vid kvarnberget i en reception och växel:) Rätt mysigt faktsitk. Händer dock inte så mycket, pga av att dom håller på att lägga ner här. Jag saknar Byggis! Händer mer där. Och jo, jag jobbar fortfarande på Bygg Partner (Byggis) 4 timmar om dagen Mån-Fre. Och det är skitroligt, trivs som fan där! Men nästa vecka blir det 8 timmar hela veckan för att jag är ledig den här ! :D Men det blir bra det! :D
Jag har även ett tredje jobb, eller jobb o jobb. Har varit på utbildning där iallafall. Men dom kommer ringa in mig när det behövs! Känns faktiskt bra. Jag har inte heller mått såhär bra på länge. I like it!

Och det återkommande ämnet.. MÄN.

Jadu, jag har faktiskt tagit det riktigt riktigt lugnt på den fronten för att jag känner att jag håller på att bygga upp ett liv just nu som jag faktiskt kan bli riktigt nöjd med. Och visst saknar jag att bara ha någon, men samtidigt känns det skönt att ha blivit av med just den beroende känslan. Fast jag har skaffat mig ett nytt beroende ist.. Michael Östling. Utan honom så vetifan vart jag skulle vara idag. Inte här iallafall.. Det är mitt nya beroende. fast ett bra ett!

Annars då, jadu, Fia o Markus har äntligen kommit hem från den där jävla stugan!! :D Så jag har blivit sambo med dom för en dag! Eller två dagar blir det väl :P

En liten uppdatering.


SO LONG SUCKERS!

< br />
JAG OCH MITT BEROENDE!



Mina systrar har också blivit mitt beroende



ELI (som millan säger)



Millis! :D






Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Alla mina barn!! <3<3<3

Postat av: Sandra

Japps! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback