10 december 09:18

Hejsan!

Åter igen på detta jobb....
Tur att det finns internet, radio och TWILIGHT BOKEN! :D
Fia ligger fortfarande kvar på sjukhuset, hon ringde mig nyss. Jag blir faktiskt orolig. Hon har fått diagnosen
njurbäcken inflammation. Och såhär står det om det:
"Njurbäckeninflammation är en infektion orsakad av bakterier som drabbar njuren. Infektionen är allvarligare än den vanligare nedre urinvägsinfektionen eftersom bakterierna inte stannar i blåsan utan sprids till njurarna och ibland ut i blodet. Hos vuxna ger tillståndet typiska besvär som problem att kissa, hög feber och smärtor i ryggen eller utmed sidorna."
Konstigt att man blir nervös eller ? "/ Är hon kvar på sjukan så länge så jag hinner sluta ska jag upp dit, värsta som finns och vara på sjukhus, men vad gör man inte för Älskade Fia ?! :D
Jag har en fundering, ni vet när det kommer ut filmer av böcker... Ska man läsa böckerna först och sen kolla film eller ska man kolla filmen först och sen böckerna?
Det känns som att man inte blir lika besviken på filmerna om man läser böckerna först. Utan att det blir mer det här "WOW DET HÄR VAR INTE MED I FILMEN"!!!
Så tänker jag hela tiden nu när jag läser twilight efter att jag har sett filmen.
Hmmm... klurigt:P
Nu ska jag läsa lite :)

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Jag tycker att man alltid ska läsa boken först, om det går! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback