8 december 08:41

Tjatjatjatja!

(Lät du henne kommar närmare, var hon vackrare än mig?)

Igår/inatt så sov jag hemma hos Fia o Markus igen. Och vi såg Twlight. Jag har inte sett den innan och faktiskt varit rätt anti Twlight... vampyrer och shit liksom, hur bra kan den egentligen vara?!

DEN VAR SÅ SJUKT BRA SÅ DET ÄR FAN HELT SJUUUUKT!!!!!!!!
NOW I KNOW WHAT EVERONE IS TALKING ABOUT!

Jag säger ju bara det. Helt fucking amazing!

Inte nog med att Edward är skitsnygg och man dööör när man kollar på honom utan det var liksom inte så överdrivet och kryddat som jag trodde att den skulle vara.
Men det värsta med såna filmer är ju att man kan ju inte göra mer än att hata sitt eget liv.
FYFAN, tänk om man ens hade chansen och få en sån där snygging, och dessutom få lite spänning i skiten men ändå vara DÖDSFÖRÄLSKADE. Det är ju faktiskt bara sånt som händer på film.
Men Fia o Markus fick ju iallafall höra hur mycket jag hata mitt liv efter den där filmen igår. Förbannad var jag :P Faktiskt riktigt jävla förbannad! Men men.
Nu sitter man på ett tråkigt jobb där man har fått ETT samtal på en timme ISTÄLLET för att flyga runt bland träden och se på underbara utsikter och snacka deep shit med en sexig man! Fyfan säger jag bara..
Aja, kan ju nöja mig så länge med att den läckra Sercuritas mannen gick förbi imorse igen. Han kanske...
Hmmm ... får fundera på det under dagen, för är det nått jag kommer ha så är det tid :P



Ha det så tråkigt idag! För det kommer jag ha! ;)



VEM SKULLE INTE VILJA SMAKA PÅ HONOM?! :O











Permalink Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Men Sandra, nääe, inte Twilight? XD

Postat av: Sandra

Men Linnea, jooe, endast Twilight! :D

Postat av: Linnea

Inte okej Sandra! Edward är jävligt snygg ja, osvosvosvosv men Twilight..... blääää nej!

Postat av: Sandra

Men allt som betyder nått är Edward!!! Därför Twilight ;D

Postat av: Linnea

.............................nej.

Postat av: zanna

Du har ju tittat på twilight med mig i storvik? :S

btw, jag var på premiären av New Moon :D suck on that!

Postat av: Sandra

Ja det har jag, dom första 10 min :P innan jag somnade ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback